LINK TIL HTK TEAMS-ÅRSMØTE 2021 15 april kl. 19.30-21.30

Postet av Holmestrand Tennisklubb den 12. Apr 2021

Du kan bli med i dette Teams-årsmøte fra en hvilken som helst enhet, enten du har en Teamskonto eller ikke.

Klikk her for å bli med på møtet

Hvis du ikke har en teamskonto, følger du  fremgangsmåten nedenfor for å bli med som en gjest.

1. Gå til møteinvitasjonen, og velg Bli med i Microsoft Teams-møte.

2. Dette åpner en nettside der du kan se to valg: Last ned Windows-appen og Bli med på nettet i stedet. Hvis du blir med på nettet, kan du enten bruke Microsoft Edge eller Google Chrome. Det kan hende nettleseren spør om det er greit for Teams å bruke mikrofonen og kameraet. Pass på at du tillater det slik at du kan se og bli hørt i møtet.

3. Skriv inn navnet ditt, og velg innstillingene for lyd og video. Hvis møterommet (eller en annen enhet som er koblet til møtet) er i nærheten, velger du Lyd av for å unngå å forstyrre. Velg Telefonlyd hvis du vil lytte til møtet på mobiltelefonen.

4. Når du er klar, velger du Bli med nå.

5. Dette tar deg til årsmøtet. Vi varsler møtearrangøren om at du er der, og noen i møtet kan så slippe deg inn.

Obs!:

• Hvis ingen slipper deg inn i møtet innen 15 minutter, blir du fjernet fra lobbyen. Hvis dette skjer, kan du prøve å bli med på nytt.

• Noen funksjoner i Teams-møter er ikke tilgjengelige for gjester.