INNENDØRSTRENING ER IGANG FOR FULLT !

Postet av Holmestrand Tennisklubb den 11. Okt 2022

Det er høst og vinteren nærmer seg. Juniorkurset med 4 grupper er igang og er fulltegnet!

I tillegg til at vi har faste grupper for SENIORER så er det også ledige timer som medlemmer kan booke.

Disse ledige timer fremkommer i BOOKING systemet og når du velger EKEBERGHALL vil alltid ledige bookbare timer vises.

Det koster ingenting å booke timer i hallen, men alle som ønsker å spille der må tilhøre en allerede etablert gruppe som har adgang, eller må ta kontakt med ansvarlig, Tom Gustav Stene Skaug.

Grunnen til dette er at klubben har et begrenset antall adgangskort som kan benyttes av medlemmer og derfor må vi ha et system på dette. De personene som har adgang er igjen ansvarlig for minimum 4 andre personer som benytter det samme kort/spiller med den ansvarlige. Disse må også ha gått gjennom en opplæring dersom de skal låne kortet fra den ansvarlige.

For mer informasjon om tilgang til EKEBERGHALLEN og bruk av kort for du ved å kontakte :

Tom G. Stene Skaug, 92433624