NY TRENER I HTK !

Postet av Holmestrand Tennisklubb den 4. Des 2020

NY TRENER – PETER LÖNN!

Det er med glede vi ønsker vår nye tennistrener Peter Lönn velkommen til Holmestrand Tennisklubb f.o.m. 2021.

Peter tar over for Thomas Wettergren som vi har hatt gleden av å ha som trener i flere sesonger. HTK retter en stor takk for en meget godt utført jobb av Thomas, og ønsker han lykke til videre i hans instruktørgjerning!

Vår nye trener Peter, er fra Sverige, og har lang erfaring som tennistrener

i Sverige, Norge og USA. Peter har trent spillere på alle nivåer, men brenner spesielt for barnetennis, og trener bl.a. Sveriges beste 10-åring.

Som spiller har Peter flere meritter, og har vært norgesmester i double fem ganger. Peter er veldig glad i alt av sport, og er en entusiastisk golfspiller med singlehandicap.

TENNISKURS i EKEBERGHALLEN

Peter kjører Junior tenniskurs f.o.m 10 mars til 5 mai 2021 på onsdager.

All informasjon om kursene vil ligge under KURS OG ARRANGEMENTER

Det har vært interesse blant medlemmer i HTK om  mulighet til å booke privattimer med tennistrener. Peter har sagt seg villig til dette, men det er ikke avklart endelig  hvordan dette skal gjennomføres.

Mer informasjon kommer og dette vil også legges ut på hjemmesiden til HTK, samt på FB.

Har du spørsmål, kontakt Tom på 92433624