INFORMASJON 6/12 2022

Avlyste kurstimer i Ekeberghallen

I løpet av høsten har det dessverre blitt avlyst noen kurskvelder både for juniorer og seniorer på onsdager.

Dette skyldes bl.a at kommunen har tatt vår kursdag(onsdag) til skolearrangementer og det gjelder også ytterligere 2 kvelder i desember.

HTK ønsker at alle som berøres av dette får timene igjen og har bestemt at de 4 timene man evt. har tilgode tas igjen uten kostnader på nytt aktuelt kurs som settes opp fra starten på nyåret og varer til midten av juni.

NB!  AVLYSTE KURSKVELDER SOM GJENSTÅR FØR JUL:

Junior og seniorkurser Onsdag 7/12 og Onsdag 14/12.

Skolen vil ha arrangement disse to onsdagene.

Nye tenniskurs vår 2023 og valgmuligheter ved påmelding

Vi setter opp nye kurs i midten av desember for vinter/vår 2023.

Ved påmelding til junior/seniorkurs for 2023 vil man få 3 valg:

1. Valg for de som vil delta på fullt kurs og ikke har timer tilgode.
  2. Valg for de som bare vil ta igjen de 4 timene og ikke fortsette kurset frem til sommer.
  3. Valg for de som har timer tilgode men vil ta hele kurset frem til sommer med redusert kurspris for 4 avlyste timer

Det er Peter Lønn som holder kursene også i 2023.

I tillegg vil vi sannsynligvis få på plass flere trener-ressurser neste år. Dette kommer vi tilbake til.

Nytt adgangssystem på utebaner

HTK installerte et brikkebasert adgangssystem våren 2022. Det viste seg at administrasjonen av dette ble svært omfattende og ikke minst var det mange som mistet brikker og brikker ble lånt bort. Vi har derfor valgt å gå over på et APP-basert adgangssystem, som er svært enkelt å benytte og samtidig forenkler vår administrasjon og jobb betraktelig. I tillegg får vi en meget god oversikt/logg-rapporteringsmulighet og fleksibilitet.

Systemet er allerede installert og vil benyttes fra starten av ny utesesong.

Den brikken du har fra forrige system kan kastes.

Last ned appen HER

Vi ønsker også alle våre medlemmer en Riktig God Jul og et Godt Nyttår!

Ved spørsmål kontakt:

Tom G. Stene Skaug