VÅRDUGNAD Utebaner 2023

Påmeldingsfrist: 30.04.2023 14:00

Vis kart

DUGNAD PÅ HTK utebaner 2023

I år starter vi opp vårdugnaden fredag 28/4 og avslutter Søndag 30/4.

Vi håper virkelig at alle som kan stille opp noen timer i løpet av denne helgen gjør det slik at vi blir nok personer til å få anlegget spilleklart.

ALLE SOM VIL/KAN DELTA SKAL BENYTTE PÅMELDINGSKNAPPEN:

PÅMELDING DUGNAD

HVA INNEBÆRER DET Å MELDE SEG PÅ DUGNADSARRANGEMENT?

Når du mottar denne invitasjonen til å delta på dugnadsarrangementet så får du også valg hvor du kan krysse av den/de dagene du kan delta på dugnad, og i tillegg også "Gjerdeprosjektet" (se mer om dette nedenfor).

Når du krysser av en eller flere dager vedr. vårdugnad innebærer ikke dette at du MÅ være der alle timene selv om vi helst ønsker dette. Har du f.eks ikke mulighet å stille mer enn 2 timer på lørdag, så er det greit. Men vi ønsker at mange melder at de vil bidra.

Når det gjelder "Gjerdeprosjektet" er det litt annerledes...les mer under:

NYTT GJERDE PÅ ANLEGGET!

Dugnad og arbeid på uteanlegget vil i år også kreve en liten innsats nærmere sommeren, sannsynligvis i starten på juni. HTK skifter alt av gjerde på anlegget og dette vil kreve dugnad fra medlemmer, slik at vi kan få tatt ned det gamle, skrapet og malt gjerdestolper og annet som må gjøres for at GARDA Sikring kan komme å sette opp nytt gjerde.

Vi ønsker også tilbakemelding fra de av dere som kan være med på denne dugnaden. Dette vil også bli gjennomført i løpet av en helg. Vi vil også sende ut påminnelse nærmere sommer vedr. dugnad i forbindelse med dette.

NB! Det er svært viktig at dersom du kan delta på dugnad vedr. gjerdeprosjektet, så må du også stille opp når den tid kommer(ca start juni). Vi er 100% avhengige av å få gjort den foberedende jobbe før GARDA Sikring skal montere nytt gjerde. Er ikke dette på plass, får heller ikke GARDA gjort sin jobb og vi må i værste fall utsette å få opp nytt gjerde. Så det blir litt bindende påmelding vedr. dette

VIKTIG OPPFORDRING TIL ALLE MEDLEMMER!

Hvert år er det stort sett de samme som går igjen og bidrar til den årlige vårdugnaden. Derfor hadde det vært moro å sett noen nye ansikter på banen, spesielt de som spiller en del gjennom sommersesongen men som vanligvis eller aldri stiller på dugnad.

Dette er ikke ment som kritikk, men heller en oppfordring til at flest mulig av aktive spillere bidrar til at vi har et flott anlegg hvor alle kan trives og får spilt....og at vi har et anlegg som vi kan være stolte av.

ENKEL SERVERING- KAFFE-BRUS OG LITT Å BITE I

VELKOMMEN TIL DUGNADSINNSATS VÅR/SOMMER 2023!

Mvh. STYRET HTK

Administratorer