GOD JUL 2019

Postet av Tom Gustav Stene Skaug den 24. Des 2019

JULEN 2019

KJÆRE HTK MEDLEM!

Ja, da ringes julen snart inn og alle våre medlemmer kan senke skuldrene og ta en velfortjent pause og juleferie.

2019 har vært et fantastisk bra år for HTK med stor kursaktivitet for Juniorer, arrangementer på utendørsbaner og meget bra tilvekst på medlemmer.

Vi ser at våre tanker og ideer for HTK som er satt ut i livet, samt målrettet fokus, har gitt resultater.

2020 vil i så måte også bli meget spennende da vi bl.a skal prøve å få landet prosjektet vedrørende Paddlebane. Vi har også mange andre oppgaver og aktiviteter på agendaen for det nye året.

For alt flott arbeid som er gjort i 2019, rettes det herved en stor takk til alle i styret og ledelse, samt alle andre som har bidratt til aktiviteter, arrangementer og dugnad.

EKEBERGHALL i JULEN

Vi har fått disponere Ekeberg innendørshall i Julen, dvs. f.o.m 23/12 t.o.m 1/1.

Dette innebærer at det åpnes for mange timer til booking(såkalte strøtimer). De faste reserverte timer ligger i kalender fortsatt.

Trenger du å vite mer om booking, nøkkelkort  og reglement for bruk av Ekeberghallen ta kontakt med

John Erik Rustad

Mob:  41511367

PÅMELDING TIL KURSER

HTK kjører i gang 2 nye kurs i 2020, både ordinært Juniorkurs og kurs for viderekomne juniorer.

Kursene er populære og blir fort fulle med en gang vi kommer over nyttår, så dersom du vil sikre deg din junior en plass, så klikk på knappen nedenfor.

HTK ØNSKER ALLE SINE MEDLEMMER

EN RIKTIG GOD JUL OG ET GODT NYTTÅR!