Nyhetsbrev nr.1, Jan 2019: Godt Nyttår

Postet av Tom Gustav Stene Skaug den 24. Jan 2019

Kjære HTK medlem...Godt Nyttår!

Da var nytt år godt igang og vi håper alle har hatt en fin høytid og fått ladet batterier til å møte nye utfordringer i 2019. Skole, jobb og andre plikter kaller, og da er det også godt å være fysisk aktiv for å holde tritt med oppgavene og orke mer i det daglige.

Tennis er en idrett som blir mer og mer populær, og flesteparten av dere som mottar dette nyhetsbrevet vet også hvor moro det er å spille og samtidig forbedre både sine ferdigheter, styrke og kondisjon.

Vi ønsker at 2019 skal bli et spennende, interessant og utfordrende tennisår for dere alle sammen.

Vi håper også at så mange som mulig vil engasjere seg med mye spilling, få med andre, følge med og delta på kurs og arrangementer. Dette skaper tilhørighet!  Kontakt også styret og ansvarlige personer dersom du lurer på noe. En av våre oppgaver er å hjelpe alle våre medlemmer til å få mest mulig ut av sitt medlemskap!

NYHETSBREV!

Det du nå leser på er HTK's første nyhetsbrev. Dette er nytt i klubbsammenheng og vi vil sende ut nyhetsbrev kontinuerlig. Hvor ofte vet vi ikke ennå, men viktig informasjon, nyheter, arrangementer og annet er det mye av i løpet av et år så du kan forvente at nyhetsbrevet ihvertfall kommer 1 gang pr. mnd.

Vi setter også stor pris på innspill!

Å ta i bruk nyhetsbrev er et ledd i satsingen vi har hatt de siste 3 årene med å gjøre klubben mer aktiv, skaffe flere medlemmer samt få opp interessen for tennis i Holmestrand og omegn.

Klubben er 116 år gammel og man har hatt lang tid å skaffe medlemmer. Likevel har antallet vært forholdsvis stabilt med noe økning de siste få årene. Men med dagens muligheter som nyhetsbrev, hjemmeside og tilstedeværelse på FB, samt god innsats fra våre medlemmer håper og tror vi at vårt mål om å ha 200 medlemmer ved inngangen til 2020 skal oppfylles!

Ting DU kan gjøre som medlem i 2019!

Kontakt oss hvis du har tanker og ideer du mener er bra og viktig for HTK og medlemmene!

Følg aktivt med på vår FB side og benytt HTK's FB gruppe!

Bruk hjemmesiden og lær deg bruk av bookingmodulen hvis du ikke allerede kan dette !

Benytt kurser og arrangementer og kom gjerne med forslag til aktiviteter og arrangementer!

NYTT JUNIORKURS VÅREN 2019!

HTK gjennomfører samme treningsopplegg for våren 2019 som for høsten 2018.

Instruktør er som sist Thomas Wettergren fra  T&T Tennisakademi DA, og i tillegg stiller hjelpeinstruktører fra HTK

BESØK HJEMMESIDEN TIL HTK:  www.holmestrandtennisklubb.no