Fortsatt ledige plasser på kurs 1. halvår 2023!

Postet av Holmestrand Tennisklubb den 16. Jan 2023

Vi har noen få ledige plasser på kurs vinter/vår 2023.

Det kjøres 22 treninger(første trening var 11/1) så deltakerne får mye spill denne gang.

Pris på alle kurs er redusert fra i fjor!

Kursene gjennomføres i EKEBERGHALLEN frem til utebaner er klare.

For påmelding, klikk HER

ØNSKER DU MER INFORMASJON OM KURSET, KONTAKT:

Tennistrener Peter Lönn: 482 63 469

ER DU IKKE MEDLEM I KLUBBEN?

Kursavgift og medlemskap i HTK er to forskjellige ting, og du må være medlem for å kunne få delta på kurs.

Dersom du ikke er medlem i HTK så melder du deg inn under fanen: BLI MEDLEM

INFO OG REGLER

• Holmestrand Tennisklubb låner ut tennisracket til juniorer dersom du ikke har dette selv.
  • Baller og annet utstyr for treningen er holdt av Holmestrand Tennisklubb.
  • Benytt innesko (type håndball eller tennis) når det spilles i Ekeberghallen

INNENDØRSTRENING ER IGANG FOR FULLT !

Postet av Holmestrand Tennisklubb den 11. Okt 2022

Det er høst og vinteren nærmer seg. Juniorkurset med 4 grupper er igang og er fulltegnet!

I tillegg til at vi har faste grupper for SENIORER så er det også ledige timer som medlemmer kan booke.

Disse ledige timer fremkommer i BOOKING systemet og når du velger EKEBERGHALL vil alltid ledige bookbare timer vises.

Det koster ingenting å booke timer i hallen, men alle som ønsker å spille der må tilhøre en allerede etablert gruppe som har adgang, eller må ta kontakt med ansvarlig, Tom Gustav Stene Skaug.

Grunnen til dette er at klubben har et begrenset antall adgangskort som kan benyttes av medlemmer og derfor må vi ha et system på dette. De personene som har adgang er igjen ansvarlig for minimum 4 andre personer som benytter det samme kort/spiller med den ansvarlige. Disse må også ha gått gjennom en opplæring dersom de skal låne kortet fra den ansvarlige.

For mer informasjon om tilgang til EKEBERGHALLEN og bruk av kort for du ved å kontakte :

Tom G. Stene Skaug, 92433624

Tennisleir 24-26 Juni 2022 med Peter Lönn og Anders Rosên

Postet av Holmestrand Tennisklubb den 25. Mai 2022

Tennisleir 24 - 26 Juni
HTK Utendørsanlegg, Bassengparken

🎾
med instruktørene Peter Lönn og Anders Rosén

Peter og Anders er kompiser fra tiden i Sverige og spiller sammen i Hanau THC i Tyskland.

Anders Rosén er en veldig dyktig tennisspiller og trener.
Han jobber i dag med Team Stockholm och SALK.

Pris 2400 kr

Påmelding direkte til peterlonn021@gmail.com

Hvis du lurer på noe vedr. denne helgen, ta kontakt direkte med Peter: Mob: 48263469

Ta sjansen og bli med på en fantastisk tennis helg.
Alder: Voksen
Max 12 plasser, første mann til mølla🎾

TENNISLEIR PÅ GRUSBANE 7 og 8 MAI

Postet av Holmestrand Tennisklubb den 21. Apr 2022

Bli med på tennisleir på grusbane i Holmestrand i helgen 7-8 mai kl. 10.00 - 14.00

ALDER 8-14 år

Hvis det regner så spiller vi i Horten men hovedsaken er å spille i Holmestrand for å prøve seg på grus.

Løpesko eller sko med dype spor/mønster/knotter kan IKKE benyttes.

Kr. 1200,- pr. pers

Påmelding gjøres ved å kontakte PETER direkte

pl@holmestrandtennisklubb.no

Påmeldingsfrist  3 mai

EKEBERGHALLEN TILGJENGELIG FRA 1 APRIL!

Postet av Holmestrand Tennisklubb den 21. Apr 2022

HTK har nå fått tilgang til Ekeberghallen f.o.m 1 APRIL

Det vil fortsettes med en del arbeid i forbindelse med brannen og garderober er ikke tilgjengelige for bruk.

Men hall kan benyttes og de som har adgangskort kan benytte dette slik de gjorde tidligere.

Alle må booke timer via bookingssystemet vårt.

Det vil ikke kjøres kurs i hall denne våren, så derfor vil det bli mulighet for alle å booke og spille innendørs på onsdager.

Alle tilgjengelige timer for spill i hall vil vises automatisk når du velger EKEBERGHALL og aktuell dato.

Mvh HTK

For mer info, kontakt: